nedelja, 28. april 2013

Zahvala staršem

Poroka pomeni novo življenje. Nevesta se s poroko poslavlja od starega življenja, doma, v katerem je živela do sedaj, predvsem pa se poslavlja od svoje družine, svojih staršev. Prav oni so nevesto vodili skozi življenje, jo vzgajali, ji dajali oporo in zgled, zato je prav, da se jim nevesta zahvali in jima da vedeti, da sta še vedno pomembna v njene življenju.
Fotografija
Oče, od vseh sprehodov, ki sva jih naredila skupaj, je bil ta moj najljubši. 
Vedno bom tvoja mala punčka. Z ljubeznijo.

Danes nevesta, jutri žena, za vedno tvoja majhna punčka.
Rada te imam, oče.


 Darilo
Oče, res je, da me danes predajaš naprej, 
vendar bom vedno tvoja majhna punčka. 
Rada te imam.

Očka, hvala, da si me danes spremljal, danes in vedno. 
Za vedno boš ostal prvi moški, ki sem ga imela rada. 
Rada te imam.


Mama, da si boš obrisala solze, tako kot si ti vedno moje.
Danes sem nevesta, jutri žena, za vedno pa tvoja hči.
Rada te imam.

Mama, da boš obrisala solze veselja na moj poročni dan, 
kakor si ti vedno obrisala moje. 
Hvala, da si moja najboljša prijateljica. 
Rada te imam.

1 komentar:

Tina pravi ...

Mene pa zanima, kje se da kupiti take robčke za očeta in mamo in da bi bil napis v sloveneskem jeziku?